Tjabba tjena hallå!

Nu har jag simmat och slitit i 2 timmar i simning det var sådär :/ För jag hade typ lite migrän halva passet x) Det var jobbigt som fan!! :'( Men så åkta jag buss hem , jag åkte aldrig buss förut men nu tycker jag faktiskt om det hehe :) Mamma möte mig med hunden för det är så jäkla mörk ute! :(
Men aja kommer ju bli ljusare när jag åker ! Jag vet att kanske mina blogg läsare stör mig att jag tjatar om ''Afrika kap verde'' Hela tiden men det får ni faktiskt tåla hur skulle ni kännas om ni liksom skulle åka utomlans om 4 dar? Och en läsare skrev att det här är faktiskt min första resa utomlans det är det INTE så du vet! Men aja herrå :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0