Hola! :)

Idag har det varit en fett skön dag, den började skojj eftersom klass 3 hade lucia tåg för hela skolan det var jätte fint, Kommer ihåg när vi uppträde för hela skolan det var jätte pirrigt. O jag läste också en dikt ''stolt'' Men efter det så hade vi matte buhu suger på matte asså o sen engelska  var väl okej...
Men sen så ska ag berätta om Dalia hon är fan bäst i världen hon är söt snäll allt bra älskar henne så jäkla mycket! på julafton har vi varit bästisar i 1 år as långt eller hur? Men sen så drog jag hem åkte buss med dalia ;* O så stack jag till MC åt lite innan jag simmade i 1 timma o sen 30 min land träning efter :( Men när jag kom hem så hade vi fått våra julklappar av farmor o farfar för att vi åker ju bort över jul ... till AFRIKA! :) Och jag fick  1200 av dom as nöjd, jag o syrran ska sticka ner till stan imorgon o handla ''sommar kläder'' det låter ju sjukt nu i det as kalla bajsiga vintern, Har typ kasstat alla mina sommar kläder för dom har ju blivit små. Så jag ska handla lite.. :) Några kanske undrar vart jag liksom ska åka menar inte bara landet asså stället också O jag ska åka till Afrika kap verde det är en ö utanför afrika och hotellet heter ju Boavista ''caramboa'' fett fint kan lägga ut bilder på det senare det kommer att ta 8 timmar att åka dit as långt :) men får väl stå ut ska ju fasen dra till en annan världsdel heh.
Men nu ska jag sluta skriva hare bra :) P.S Jag tar åt mej skit så säg inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0